This is your heart, can you feel it?

Har uppnått ganska så mycket idag! 
Han börja och skriva klart mitt svenska pm (som skulle ha varit inne i söndags men det behöver vi inte tänka på..)!
Har bokat klipptid, det är riktigt kors i taket!!!! Inte hänt på tre år ungefär så tycker jag förtjänar ett pris för det!
Har även tränat mitt första pass i kundtjänst, inte det enklaste och jag kan lätt förklara det som väldigt förvirrande med olika spel hit och dit och olika maskiner, lotter och tobak... Det här med återköp och byten är inte heller det enklaste.. Men lär mig väll nån gång 👍

Lämnade även in mitt gymnasie arbete och förhoppningsvis blev det godkänt så jag slipper det nu! 
Nu är det dags att sova i min kära säng. 😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0