Kiss a fool but don't let a kiss fool you

Fullt upp i helgen!
Jobbade hela lördagen på mitt älskade jobb, gick fort ändå.
Bowlade på kvällen med Linda, Linus och Tobbe. Jag var grym, men Linda och jag förlorade ändå men riktigt jämnt var det. 
Var tävlingar på Vilsta hela helgen så stod på banan en stor del av söndagen. Blev tyvärr väldigt sugen på att tävla då, som vanligt...
Åkte till stockholm på kvällen med Max, vi var på Gavin Degraw. Riktigt grym människa och artist det där!!
Han var nästan bättre live än på "skiva" så vi var nöjda. Vi lyckades även parkera på nån park eller nått så det vart gratis! Inte helt fel det!!
Tränade mitt sista pass i kundtjänst i måndags, sen är det allvar som gäller. Gud kommer aldrig att gå typ...
Igår jobbade jag på Vilsta hela morgonen, gick bra det. Åkte till Ekeby och hade hästis någon timme när Märta var tvungen att ha lektion. Hämtade även världens bästa Tilda från dagis så hon fick hänga med till stallet vilket jag tror hon tyckte var roligt.
 
Ska egenltigen skriva ett brev om språkhistoria men vafan det är ju tråkigare än vad det låter så. 
 
Kiss a fool
but don't let a kiss fool you 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0