And the walls kept tumbeling down

Ibland så blir det lite svårt att hinna med..
Som till exempel att hinna plugga till ett filosofiprov.
Det är ju fullt upp hela tiden och ibland är jag lite utav en tidsoptimist, eller så tycker jag helt enkelt om att sopa grejer under mattan till sista minuten..
 
I måndags var det gymnasiearbetet som blev klart men inte mycket mer än det.
I tisdags tyckte jag att jag var duktig som skrev klart Svenska PMet. Men där hade jag kankse hunnit plugga lite filosofi. 
Igår var det fullt upp och sen 100 dagars festen. Hade väldigt roligt vill jag säga förutom att jag tappade bort körkortet och allt, innan jag ens kommit fram. Som tur var finns det snälla människor i världen och imorse fick mamma ett samtal om att dom hade fått in mitt körkort, så det löste sig finfint!! Annars var det en väldigt trevlig kväll.
Idag då, var inte jättepigg imorse. Men pallrade mig iallafall till skolan vid 12, duktigt duktigt. Jobbade även 17-22 i kundtjänst. Börjar lära mig men gör ändå fel, attans. Var iallafall väldigt segt, hände typ ingenting efter halv 9...
Nudå så borde jag egentligen plugga på inför provet imorgon, hmm undrar jag hur det kommer att gå. Skulle kunna gissa på att det kommer gå åt skogen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0