Veckorna går

Mycket som har hunnits med under veckan!
I måndags var det en tripp till Skåne eller Småland svårt att veta då gränserna är suddiga! Vi åkte ner med en häst! Jag provers sedan två ponnyer under Pias watch, den ena vad alldeles för grön. Gick inte riktigt att styra, bromsen funka inte heller jämt och att fatta höger galopp var ingen höjdare. Men fin ändå. Den andra, Palle, funkade det mesta på bara att huvudet var upp mest hela tiden men han fick iallafall kliva på transporten och hamnade tillslut på Ekeby.
Jobbade störst delen av tisdagen.
Hoppade in och jobbade några timmar både onsdag, torsdag och fredag. Där emellan hans det med att rida en fin Parker Coin, en ännu finare Casper, jobba på vilsta samt hoppa en sväng på Rookie!
Igår var det en vecka sedan jag tog studenten, tre månader kvar tills jag fyller 19 år och 3 veckor kvar tills jag och bror åker till Portugal!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0