"Tävling"

Det sista lovet är till ända och snabbt gick det.. Hann knappt med! Jobbade hela påskhelgen, så roligt hade jag!! 
Ledig på en måndag är ändå inte helt fel. Red dressyrtävling på Casper idag, red först Lb:1 gick väll inte fantastiskt o så men med tanke på att han inte vågade gå fram till staketet först så gick det bra! Vi red rätt väg i rätt gångbart förutom lite galoppinslag i traven en gång. Slutade på 63% och en tredjeplats, vi var mer än nöjda! 
Red sen Lc:1, lite fel ordning men så blir det ibland, jag tyckte det gick sämre då. Hade en sämre känsla och han kändes spändare än i första klassen, men domaren sa att hon tyckte det såg bättre ut i andra så jag vet inte riktigt. Slutade iallafall på en andraplats där så vi är nöjda med det med! 

Borde även ha pluggar idag men fick inget gjort... Hamnade hos Märta och Pia istället och så lat som jag är så orkade jag inte åka hem utan la mig i gästsängen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0