Stora tävlingar

Klockan är tjugo i 10 och jag är på väg i säng! Tror ärligt talat inte att jag har gått och lagt mig så tidigt på hela året. Rekord!!!
Jag har haft fullt upp sen i fredags då det har varit tävlingar ute på sundbyholm! Har sovit ute hos Märta och Pia i Djursta sen i torsdags också. Gått upp vid halv 7 tre dagar i rad och både i fredags och lördags så slutade inte tävlingarna förrens vid 8/halv 9 vilket har gjort att vi kommit hem ca halv 10. Långa dagar kan man säga. Brände mig i ansiktet i fredags, väldigt jobbigt att sova då man vill ha något kallt i ansiktet hela tiden. Använde keps och 30+ i solskydds faktor resten av helgen vilket var en bra ide. Men lyckades ändå bränna mig på halsen idag, kliar, svider och är varmt. Inte så jätteskönt!
 
Jag har sovmorgon imorgon, vilket gör mig väldigt lycklig!!
Dock lär jag ändå vakna vid 8a ungefär..
Får iallafall ta det lite lugnt imorgon. Normala människor har fullt upp i veckorna och vilar på helgerna, jag kör på tvärt om! Vet inte riktigt om det är bra eller dåligt, vi säger att det är bra. 
Du ska jag hämta min kylpåse och lägga mig i sängen med ett avsnitt av how i met your mother!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0