Hoppsan hoppa!

Fredag kväll och jag kom hem för ungefär en timme sedan och har typ bara ätit sen dess. 
Har varit på banhoppningsträning, hoppade 70 och 80 på Marwin. Gick faktist väldigt bra! Första rundan gick nog lite bättre, där var jag mer fokuserad och han kändes väldigt bra. Vissa språng så blev det inte lika bra och jag hoppade lite före men annars är jag nöjd. På andra rundan blev det inte riktigt lika bra, det blev lite huxflux typ, men jag är nöjd med det ändå!
Hoppade Solárs igår också. Var riktigt kul men det gick inte så jättebra... Han kastar sig liksom frammåt i språnget och ibland så hoppar han av typ ett halvt språng innan man räknar med det. Så måste man samla tillbaka och då har redan nästa hinder kommit och man måste börja om att samla ihop honom igen. Men ju fler hinder vi hoppade i följ desto bättre gick det. Jag är nöjd iallafall! 
 
Jag har haft mitt studiebidrag i två dagar och jag har redan gjort slut på typ allt... Det är ju starkt jobbat Maya!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0