dutti

Bra helg dethär!
Var ledig i fredags, låg i soffan och kollade på film hela förmiddagen. Åkte med Märta till Ekeby och åkte sen vidare till Vilsta, red på Sparky. Gick lite såder, vi var alla lite ofokuserade men jag är nöjd. Hade mys på kvällen med gladiatorerna.
Hade teorin på Ekeby igår vilket gick bra, firade Moa och Julia på kvällen, väldigt trevligt.
Har nu varit duktig och städat och satt på tvättmaskingen, är stolt över mig själv!
Ska snart fara ner till Vilsta och rida ut på Rookie med Malin och Sparky, mysigt värre!! 
Är ledig imorgon också vilket gör mig oerhört lycklig men jag har lite (läs: mycket) plugga att göra egentligen... 
 
Ska återgå till att göra något viktigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0