Though life

Sååå blir ni förvånade nu när ni ser att det har hänt något nytt här??
Kan inte lova något men verkar som om jag vill börja skriva igen, har blivit ett litet uppehåll såhär mitt från ingestans.
Sommarlovet har trosts allt börjat och det har gått nästan en vecka, inte för att det har märkts så jättemycket för min del. Det har varit fullt upp med jobb, studenten och tävlingar ute på strömsholm. 
Min fina lämnade mig för turkarna i natt, det kändes ju tråkigt. Men jag tycker om henne ändå.
 
Jobbar bara fredag och lördag den här veckan så får se vad som händer. Ska gå till bilskolan men idag tänkte jag göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt. 
Tills mamma bad mig damsug hela huset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0