Effektiv

Har hunnit gjort mycket de senaste två dagarna.
Igår dammsög jag hela huset och städade köket som den underbara dotter jag är, var till bilskolan och skulle ha tidigt men hästen behövdes på lektion så det blev inget med det.
Idag har jag klippt gräset och målat garaget, plus att jag hann rida ut på Rookie vilket var väldigt roligt. Var även till media markt och köpte min nya bebis !!

Att det redan har gått en vecka på sommarlovet är svårt att förstå, har inte gjort något alls, nästa vecka flyttar vi Rookie till Ekeby och då kommer jag väll hänga lite där och då blir det alltid lite roligare.
Sitter i mitt rum och kallsvettas för att det är så varmt... Kommer inte sluta bra ikväll!

Ska sluta nu och kolla på teen wolf istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0