Blööblööö

Halvligger i soffan och kollar på the big Bang Theory, bästa serien!

Varit i stallet halva dan ungefär som vanligt! Red på Rookie, till en början gick det inte så bra då han ville ta mycket stöd i munnen och bara stack iväg! Men efter en stunds arbete med övergångar och sidvärtsrörelser så blev han mycket bättre!
Fick rida på lilla Mist idag med! Han skötte sig riktigt fint och jag är kär i den lilla ponnyn! Han är så snäll och sammarbetsvillig. Han vill verkligen göra rätt och det blir bra!
Longerade Strumpan också, var länge sedan jag gjorde det men det gick bra det med!

Cyklade hem och tyckte att jag förtjänade att tjocka mig så köpte en kebabtallrik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0