Every moment feels right!

Hunnit med mycket idag! Red Mist innan jobbet, han skötte sig fint, som vanligt! Lite ostadig och springer lite fort ibland men det är helt förståeligt!
Åkte och jobbade i tre timmar, sen tillbaka till stallet. Åkte en sväng till hagby och lämnade lite grejer som kan behövas de kommande veckorna! Åkte tillbaka till Ekeby och red på den stora. Han gick riktigt bra idag faktiskt! Vi tränade på serpentiner med övergångar, han blev riktigt bra i traven och galoppen gick tillochmed bra idag! Han bytte nån gång i vänster men sen var det bra och vi kunde rida på som vanligt!
Åkte en sväng till min fina syster och hängde med henne! Är nu helt ensam hemma och hoppas att jag inte kommer dö inatt, lär bli två nätter till när jag är helt själv.. Alla bara lämnar mig :'( *snyft*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0