It's wonderful

Fullt upp, som vanligt alltså.
Plockade ner julpynt på Tuna Park igår och idag på 21an. Gick väldigt fort idag, vilket var väldigt skönt!
Idag då, var sjukt trött imorse. Men släpade mig ur sängen och hade träning dirket. Bra sätt att vakna upp på. 
Hade föreläsning på eftermiddan om UF, sjukt segt och tråkig. Som de flesta föreläsningar. 
Red på Rookie, han var bättre idag än i måndags, jag kanske red lite bättre idag också. Det kan man ju alltid hoppas på.
Jag har sovmorgon imorgon vilket gör mig otroligt lycklig. Min bror har även sagt att han ska göra bacon och ägg till mig imorgon, förhoppningsvis blir det så!
 
Rookie var snäll och plockade upp borsten åt mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0