Söndag morgon...

Sitter och halvsover på en heltom buss.
Hade ingen som helst lust att gå upp i morse, speciellt inte när Linda låg kvar och snarkade...

Hann med jättemycket saker i går ändå! Jag var ute och gick med mamma till kyrkogården, tände ett ljus för mormor. Var ute och övningskörde typ i en timme vilket gick helt okej ändå, tycker fortfarande det är jobbigt att köra inne i stan och pappa tycker jag är lat för jag aldrig växlar men det är bara så att jag glömmer bort det ibland... Det är ju så mycket annat att tänka på!!
Var på fest ett tag, ganska så roligt ändå! Men vi var hemma ganska tidigt.

Nu ska jag återgå till att halvsova på bussen för det är en bit kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0