If there's a future we want it!

Lång dag idag! Men ganska så bra ändå!
Var med Rickard på hans jobb ute hos Lotta Björe, mysigt ställe med fina hästar!
Fick rida till och med!! Fast hon typ inte har någon aning om vem jag är, riktigt kul.
Gick helt okej för att vara första gången på den hästen och för att inte ha någon aning om hur hästen är. 
Efter att vi vara klara med allt där ute så åkte vi till Vilsta. Jag red en sväng på Rookie, han var riktigt jobbig till en början. Försökte göra lite halter och rida fram igen men han vill gärna streta emot när man gör halt och så åker rumpan ut till lite olika håll.. När han tycker att det blir konstigt för man försöker peta in rumpan på spåret så får han för sig att hot med att stegra... Knäpp häst. Han var pigg iallafall och tog ett tag innan han lugnade sig men i slutet så blev han så fin!
 
Ska strax gå och lägga mig! Känner mig inte helt kry, hoppas jag mår bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0