Det här suger!

Sååå tröött på allt och inget!!
Var kvar i skolan till halv 12 igår.. och skrev klart en affärsplan, nu verkar det som om den har försvunnit... Vilket suger!!!!!
Kunde inte somna inatt heller, men det kunde jag viss imorse för jag försov mig... Lyckat!
Har haft tyskaprov.. Kommer få ett STOR F i den här kursen, vilket gör att jag inte får några meritpoäng och allt har varit i onödan..
Jag ska lämna in en idrottsuppgift idag som jag inte ens har börjat på...
En annan idrottsuppgift ska vara inlämmnad på fredag, den har jag iallafall börjat på.
Måste skriva klart en naturuppsats
och till sist skriva en argumenterande text om rasism!!
Det går så jävla bra för mig just nu.
 
Ska iallafall rida idag!! Har inte ridigt sen i lördags, alldeles för länge sedan. 
 
Nu har jag klagat färdigt tror jag för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0