Långhelg med full fart

Jaha, då var denna tredagars helg till ända och jag tycker att det är väldigt skönt!
Har varit hopptävlingar ute på Syndbyholm från i fredags. Åkte dit vid 7 i fredags och kom hem första gången på hela helgen igår kväll vid halv 10. Snacka om att jag var trött! Har varit natt vakter också så har sovit på en upplåsbar maddrass tillsammans med Märta och Pepsi och har varit tvungna att gå upp och kolla till stallarna vid halv 4 typ... 
Men det har varit roligt och allt sånt!! Så det har varit en bra helg!
 
Tog ledigt från skolan idag med, hihi!! Kände att jag behövde sova, plus att jag ska jobba ikväll vilket känns lite jobbit för det är första gången jag jobbar själv!! :o Vet inte hur det ska gå?!?!
 
Jo justja det var ju fett fint väder i helgen och jag har stått ute hela dagarna så nu är jag en prickig kräfa ungefär!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0