Hello there!

Jobbade både igår och idag på coop, det har gått bra inga större missöden eller failar!
Annars har det inte hänt så jättemycket i veckan!
Det enda jag käkade mellan typ 11 och 8a idag var en macka och ett äpple, och då jobbade jag ändå i 4a timmar, cyklade ungefär 6 km och red två mer eller mindra halvgalna hästar. Vet inte alls hur jag lyckades med det?? Var inte ens hungrig, kände mig bara slut i kroppen. 
 
De halvgalna hästarna idag då, Rookie var riktigt pigg. Skulle kantra på banan. Helt underbart väder för den delen! Men han drog ner huvudet och stack ungefär, och svängde man under galoppen så bytte han till korsgalopp och vägrade bryta av... Trött blev han iallfall vilket var huvudsaken typ. 
Red Sparky också, gick faktist väldigt bra! Han var ganska så pigg men lyssnade ändå. 
Helt underbart iallfall! 
 
Fina pollar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0