Kiss me like you wanna be loved!

Ännu en ny vecka.. Bara en vecka kvar till tukie! Snacka om att det kommer bli skönt!

Tävlade ju på Fionn igår, första gången jag hoppade honom ordentligt inomhus. Annars har jag ju hoppat i hagen på honom men det är en helt annan sak.
Han kändes ganska fin på framridningen lite seg bara. Väl inne på banan så gick det hyfsat, jag försökte hålla tillbaka honom lite för mycket så det blev lite halv språng fram till hindret och då hoppade han av för tidigt och sprången blev lite långa... På andra hindret fick vi ett nerslag tyvärr men vissa språng blev superbra! Så jag är nöjd ändå!

Red ut på Rookie med Märta, det gick fint det med, eller när vi var på väg hem igen så fick rookie för sig något och började galoppera en bit, inte alls panikartat, utan mer som om han fick lust att galoppera lite! Konstig häst...

Sitter just nu och lyssnar på någon föreläsning om UF företag, inte det roligaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0