I wish I was strong enough!

Händelse rik kväll kan man säga!!
Skulle få skjuts hem av snälla RIckard eftersom det regnade så mycket, på den lilla grusvägen man behöver åka på för att komma hem till mig så lyckades det på något sätt bli punka på ena däcket... Som tur var hade han ett reservdäck. Bara det att bultarna satt så sjukt hårt att de inte gick att få loss, jag fick gå in och hämta min bror som fick leta fram ett stålrör, då gick det!! Satte fast det nya däcket och fixade och skulle allt var klart så han kunde åka hem. Då kom nästa problem... Bilen vägrade starta, batteriet hade tagit slut... Fixade fram någon starthjälpsgrej och tillslut startade den!! Vissa dagar är verkligen inte bra.
 
Hästarna skötte sig fint när vi red ut. Bara att vi skulle ha den oturen att precis när vi gick ut ur stallet och skulle sitta upp så började det regna... Det har varit uppehåll ända från imorse och då var det självklart tvunget att börja när vi skulle rida! 
 
Sovmorgon imorgon! Det skulle göra mig lycklig om jag inte visste att jag borde skriva ett helt tal då... och plugga matte skulle nog vara bra. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0