Just listen to your heart!

Efter två dagar som inte börjat bra alls och inte varit så jätte bra heller så blev det vändning idag.
Hade satt typ 5 alarms så att jag verkligen skulle vakna idag, gjorde det redan efter första. Vet inte riktigt vad som hände dom andra dagarna...
Började iallafall denna dag på bästa sätt! Åkte ut till Ekeby, släppte ut hästar, mockade och red först en tur ute och sen en sväng i ridhuset. Det var första gången jag red honom ordentligt och i början gick det inte jättebra men tillslut hittade jag knapparna mer och mer och han blev riktigt fin! 
Åkte till skolan och hade entepenörskap en stund och sen UF- mässa-grej. 
Red ut på Rookie en snabbis efter skolan också, blev inte så jätte lång tur men men. 
Sovmorgon imorgon vilket jag ser fram emot! Skolan en stund, sen till vilsta för att rida Rookie en sväng och sen rida lektion. Blir nog en bra dag imorgon också!!
 
Gammal bild på den finaste ponnyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0