Tävling, uteritter och lera!

Kan nog sammafatta den här helgen med stallet.
Blev mer än tänkt men vad gör det.
Igår var jag till sjukhuset en snabbis, åkte direkt till Ekeby och red först ut på Strumpan och sen på Coffee. Båda skötte sig relativt bra gentemot hur de kan vara så det var bra!
Skulle ha möte efter det men vi var två där så det blev inte mycket med det.. Stannade kvar ett tag och hjälpte Märta fixa och putsa grejer till idag. Sen var det sängen för min del!
Idag gick jag upp tidigt och åkte till Ekeby, lastade in hästen i transporten och åkte till Hallstahammar med Märta och Malin på Pay and Jump. Det var lerigt, regningt och kallt men mysigt ändå. Alltid kul att komma ut och se hur det ser ut på andra ställen. Kom tillbaka till Ekeby och red ut på Strumpan och Coffee igen, båda skötte sig bra idag med!
Åkte direkt till Vilsta och kantrade Rookite, Joanna sa att han hade varit trött och seg i kroppen hela veckan och det märktes. Han var inte alls lika frammåt som han brukar.. 
 
Va tvungen att ta bussen hem... Åt sen typ halv 6 mitt första mål mat på ca 10 timmar! Bra där...
Löpskolning imorgon igen... Skulle inte kunna vara mer taggad!
 
Hästen är i transporten, en bra början!
 
Samanbiten Märta kör transport för första gången, vi överlevde!
 
Magic ville inte ha Malins choklad...
 
Största bajsfläcken såg vi när vi kom fram..
 
Glada tjejer på väg till framridningen!
 
Nästan dax att åka hem!
 
Det var lerigt som sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0