Sunset

Inte alls gjort mycket idag, vilket var väldigt skönt!
Red ut på Favvis en sväng. Vet inte om hon kändes helt okej... Hon snubblade mycket och kändes inte helt fräsch :/ Gjorde ingenting av det jag hade tänkt göra efter att jag hade ridigt heller, illa av mig...
 
Imorgon blir det upp vid 8 för ha samling på vilsta klockan 9. Första start är kl 10. Förhoppningsvis är det inte så många starter så jag hinner kantra Rookie innan lunch. Måste rida Favvis efter det också så det blir mycket imorgon! :) 
Sen är det skola på måndag och jag känner för att gå och lägga mig under en sten ungefär... Borde ha pluggat massor men har inte gjort ett skit... Det går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0