Ledig dag!

När alla andra var lediga och låg och sov så gick jag upp extra tidigt för att åka och rida. Gick upp typ 6 imorse och åkte till Ekeby, red ut på Strumpan och sen på Garron. Väldigt fint väder var det förutom att det var kallt och typ blåste storm. Var ledig idag annars förutom utvecklingssamtal, så vid 12 kom pappa och hämtade mig på Ekeby och så åkte vi in till skolan. Det gick bra, fick mig att bli lite mer peppad på skolan för en stund iallafall! Hur länge det satt i vet jag inte för nu gör jag allt annat än att plugga genetik... Åt lunch på Ming med pappsen, mysmys!
Sitter nu och försöker plugga.. Går såder, är såååå trött!!
 
Ska åka ner till Vilsta och rida en tredje häst lite senare, myspys!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0