I'll be there!

Så lååång dag!!
Vet inte ens hur jag ska formulera mig...
Skolan var sjukt tråkig som vanligt och väldigt onödig!!
Åkte till stallet direkt, fixade allt som vanligt. Fick hoppa Chefen i en av grupperna, gick faktist bra, vissa språng var inte alls bra men några språng blev riktigt bra! Roligt roligt!
Kom hem strax efter 10 och var sjukt hungrig, självklart hade de inte käkat något hemma och inte fanns det någon mat i kylskåpet... Går alltid så bra för mig. Lyckades hitta hamburgare och kokade makaroner till det, bara det att det var någon konstig kycklinghamburgare som mamma hade köpt... Fråga mig inte varför.. Aja det gick ner iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0