I might miss everything you said to me!

Träningen imorse var grym!!! Både grym som i bra och grym som i hemsk!
Det var riktigt roligt men så sjuuukt jobbigt!!
Snacka om att jag kommer ha träningsvärk imorgon!
Tyska provet var ett skämt.. Kommer få ett F.
Matteprovet imorgon kommer säkert inte gå så mycket bättre.. Så sjukt dålig så jag kommer få F på alla tre prov vi haft denna vecka.. Jag som sa att jag skulle vara motiverad i skolan. Det höll länge.
Tänkte skriva att jag skulle sova länge imorgon men kom på mig själv, måste upp och plugga! Hade förhoppningar om att jag skulle springa imorgon bitti också men de tankarna gick över när jag la mig i sängen.
Ska ta och kolla ett avsnitt av One tree hill och sen sova! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0