I can't hold back!

Äntligen är denna skolvecka slut och nu blir det helg! 
Fullt upp nästan hela tiden verkar det som nu, det är bra det!
 
Skrev aldrig om ridningen igår men det gick faktist väldigt bra. Jag tror inte att jag har ridigt så bra som jag gjorde igår på länge och även fast det inte gick toppen så red jag bra.
Red Favvis på Ekeby idag. Dom skulle ha ponnyträning så då tog vi med henne också. Skulle mest kolla så att hon inte var halt och det var hon inte. Utan hon kändes riktigt fräch för att inte ha gått ordentligt länge. Hon var väldigt pigg och var glad över att få jobba. Riktigt nöjd faktist. 
Blev en sen kväll, kom inte hem förrens 10 ungefär. Hästar tar tid..
 
Bild från i sommras, vilket kankse syns. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0