You know I'll be your life

Länge sen igen...
.
Har haft en riktigt bra långhelg!
Mycket ridning och lite annat såklart!
Red lektion som vanligt i torsdags, gick inte toppen men men...
Red Molle i fredags, han var pigg men jävligt svår. I ena varvet blev han stark och i andra böjde han bara på halsen... Tur att han är så jävla fin iallafall!
Hoppade sen Brutus på Vilsta, gick sjukt fort och jag kunde varken bromsa eller styra vissa gånger men jävlar vad kul det var! Sista rundan var grym, och sista hindret väntade han verkligen och tog det stenlugnt! Fina häst!
Tillsist så var det hopptävling idag, på Chefen. Så länge sen jag red honom så jag minns inte ens. Framridning gick bra, han var riktigt laddad men lyssnade ändå. Inne på banan gick det också riktigt bra, han bjöd verkligen på hindrena. Sen var det kanske inte den vakraste rundan men jag är nöjd!
.
Bästavän åkte till Kreta inatt... Kommer sakna henne något enormt!
.
Blev ett väldigt hästigt inlägg men jag hoppas det är okej!
¨
Bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0