X is just to mark the spot!

Väldigt icke händelserik dag, sådana dagar tråkar bara ut mig och det känns bara onödigt!
Hade iallafall fysteter i skolan, vissa saker gick ändå hyfsat medans annat vill jag bara glömma!!
Sen lite historia på det som jag bara blev irriterad på... inte riktigt min dag. Och på det så ringer märta och ber (tvingar!) mig att stå och dela ut frukost på 21 på lördag morgon... Men vad gör man inte för sin kära ungdomssektion?!
Helgen kommer inte vara den roligaste... jobb på fredag, upp tidigt på lördag och 50 års fest på kvällen och sen en tråk söndag...
Som tur är det lov snart och då blir det full fart!!! :D bara för att jag ska göra allt då, hmm för se hur det går med det...
Just det, vi hängde på Harald för första gången idag, han skötte sig fint! Var lite hetsig i början men lugnade ner sig efter ett tag och reagerade knappt! Duktig liten häst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0