The Hunger Games

Hade det grymt mysigt med mina bästa!
Vet inte riktigt hur jag tycker filmen var, asså den var bra men även på 2 och en halv timme saknas det så mycket :/ Det var inte riktigt den känslan i filmen som det är i boken typ. Sen är det massa detaljer som saknas men det är väll bara jag som bryr mig om dom...
Man fick se så lite av hur relationen växte mellan Peeta och Katniss, men det är väll svårt att få in det i en film...
Ibland var det riktigt dåligt filmat också, eller det kanske var meningen att det skulle vara så, vad vet jag? Men när dom slogs och det blev mer spännande scener bytte de kamera vinkel hela tiden och kamerorna rörde sig väldigt mycket så man hann aldrig fockusera blicken utan det blev mest suddigt av det hela...
Jag tror jag hade för höga förhoppningar på den, för så bra var den inte om man jämför med boken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0