This is crasy!

Varit hemma i ungefär hemma i en halvtimme nu, snart kommer nog mamma hem med skagenröra, godis och pepsi! Världens bästa mamma alltså!
Bästavän och jag tog det lugnt igår och låg i min säng och glodde på film! Somnade gjorde vi ganska tidigt också.
Idag blev det en tur till stallet som blev längre än tänkt, skulle egentligen bara ha ponnylekisteorin men sen blev det barnkalas på det och så skulle jag få skjuss av Camilla men hon skulle åka till ett annat stall först så då hängde jag med dit och mockade :)
Kanske skulle hitta på något ikväll men just nu verkar det inte så... Hatar att det inte är sommar! Man kan knappt göra något under den här årstiden om man inte har bil... It sucks to be young!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0