Nattligt inlägg!

Hahaha det är verkligen något fel på mig...
Sitter i sängen och skrattar för mig själv för att jag finner allt väldigt roligt den här tiden på dygnet...
Klockan är ett och jag är sjukt hyper, inte bra! borde egentligen sova eftersom jag ska gå upp om typ 6 timmar, tagga!!

Men eftersom jag ändå skriver här så kan jag ju berätta om min dag eftersom jag vet att ni tycker det är sååå interessant!

Gick upp runt halv 12 så hela förmiddagen hade försvunnit, men skönt var det!!
Cyklade ut till stallet och mockade och fixade höt och allt, orkade inte rida ett helt pass på banan så jag red ut ca 40 minuter, vägen jag red på var ganska bred så jag tänkte att vi kunde jobba lite sidvärts så fick vi ut något av det!
Men det gick såder med det... så fort jag tog tyglarna och la till skänkeln så var det antigen "vi springer FOOORT", "jag flyttar rumpan" eller "vi taktar"... inte de bästa rektionerna... Jaja roligt var det iallfall. Gick in och red en liten stund i ridhuset efter och då var han riktigt fin, speciellt första galoppfattningen blev riktigt bra :D

Vet inte om det där var så lätt att förstå... Haha jag vet knappt vad jag skriver, men så kan det vara :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0