Lägg din hand mot min kind och visa mig vägen.

Klockan är strax efter 4 och jag är fortfarande vaken.... Eller eftersom hela familjen var på konsert i Rättvik så sov jag hela vägen upp och en bra bit på vägen hem, då är det kanske inte så konstigt att jag fortfarande är vaken! Det är iallafall redan ljust ute och ganska varmt tror jag! . Red Molle idag, var sjukt varmt! Han gick inte jätte bra, han lyssnar så dåligt i övergångarna så då känns allt skit... Vet inte riktigt vad man ska göra åt det?! Max följde iallafall med mig till stallet, söt bror man har, han fick mocka vilket han gjorde väldigt bra för att vara första gången! . Ne nu måste jag verkligen försöka sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0