Guess I let you get the best of me!

Länge sen jag skrev här nu... Har varit hyfsat mycket med hästar, hundar och allt sådant.
 
Hade Mira och Favvis hela helgen, gick fint det.
Hade även hand om Camillas hund, Wilda från i söndags till i går. Gick riktigt bra det också. Haha när Camilla kom hem så hade hon med sig sin andra hund och när den hunden ville hälsa på mig var Wilda där och skulle vakta mig, söt liten vovve det!
Skulle även rida Capoo de fyra dagarna, gick bra det med!
 
Red Molle idag, han var sjukt stark och jag var helt slut efter passet, men annars gick han riktigt bra, lite seg tyvärr...
 
 Min jävla externa hårisk har gått sönder också... Suger hårt!
Tror inte att jag hade några bilder på den som jag inte har på datorn eftersom jag har haft dom lika länge, men ändp jävligt surt...
Alla filmer som jag har laddat ner har jag ju på den... Och det var ganska många filmer, vad ska jag nu kolla på? 
 
Tänkte sova för någon timme sen men som vanligt blev jag pigg så fort jag gick upp på mitt rum... CP!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0