Linda är bäst!

Skrev ett inlägg igår men orkade aldrig publicera det. Kändes inte nödvändigt...
Mådde inte bäst igår heller men blev bättre när jag kom till stallet. Kom lite senare så slapp mocka, sopade sen gjorde jag inte så mycket. Gjorde iordning Strumpan för longering och sen fodrade sen och fick hjälp av duktiga små tjejer.
Försöker vara till nån hjälp i min grupp, men det går inte så bra... Jag vet knappt vad vi gör, noll koll som vanligt, typ!
Har liiiite plugg att göra idag... Två referat att skriva och ett styrketräningsschema, sen har jag omprov i historia att göra idag oxå.
Kanske vore bra om jag packade lite..
Ska bli så grymt skönt att åka imorgon!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0