You said you felt so happy you could die!

Dan igår började bra, och slutade riktigt bra! Där imellan var det väll lite såder...
Men vi börjar med det bra!
Hoppade som sagt Musse igår och det gick riktigt grymt, han är en häst som blir väldigt fram tung och galoppen är extremt svår att sitta i! Men det gick och han hoppade riktigt bra, första rundan så gick det mesta bra, mellan de sista två hindrena så blev han lite stark och snabb och jag han inte hämta tillbaka honom så det gick lite fort. Men sista rundan gick det skitbra, då lyssnade han mkt bättre mellan de två sista, lite för mycket nästan så sista språnget blev inte toppen men men... Överlag gick det över förväntan!
Sen gick det utför... Missade bussen med några meter, sen gick telefonen min sönder... Jag gjorde inte ens nått med den utan den bara stängde av sig själv och går inte att starta sen :(
Har nu en gammal samsung med knappar... vet inte vad jag ska göra med den andra?!
Åkte till ekeby och jobbade det gick som tur var väldigt bra, och så slutade kvällen hemma hos bästa! Vet inte riktigt hur vi lyckdes men vi somnade vid halv 1 och vaknade halv 1... vi har aldrig varit såna som sover länge :o förut vaknade vi alltid vid 9 typ, vad har hänt med oss?
Har fixat tid hos guldfynd nu så nästa vecka blir det nya smycken :D
Fullt upp imorgon, skönt det! tycker om såna dagar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror jag är kär i dig.

2012-12-30 @ 02:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0