I go back to december all night!

Har matte som vanligt på torsdagar, och som vanligt är det lika tråkigt och jag fattar inget.
Allt är som vanligt alltså.
Jag fokuserar inte särskilt mycket utan sitter och tänker på annat, inte lätt det här!
Tänker på den här skiten till sommarjobb, kommer aldrig att hitta nått som det känns just nu...
Har inte skrivit nått cv än heller, tänkte ta tag i det när jag kommer hem idag!
Ska vara lite duktig!
Vill verkligen hitta ett jobb till i sommar, måste ha pengar och orkar inte vara hemma!!
Så nån vänlig själ där ute som har ett till övers får mer än gärna ge det till mig. Skulle glädja mig något otroligt!!
Nu tillbaka till 2x-1>7... men först bild på fina ponnyn!

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan med ridtravaren Hero

Hej! Nu har jag en ny bloggtävling på bloggen där du kan vinna ett 4-pack transportskydd i valfri storlek från Amigo/Horseware värde 545 kr.

Passa på att tävla medans chansen finns! Klicka på länken för att komma direkt till tävlingsinlägget: http://stockholmsjenna.se/?p=5419

2012-02-03 @ 10:34:33
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0