Long time

Typ mer än en vecka sen jag skrev något här.. Illa av mig!
Har inte hänt så mycket sen sist ändå. Jobbat, ridigt och firat jul typ.
Eftersom min familj inte är som alla andras så fiade vi julafton i söndags, alltså dan innan. Pappa jobbade igår så då tog vi det en dag innan. Det var mysigt ändå men har aldrig riktigt fått någon julkänsla..
När alla andra firade jul så började jag jobba kl.8 och jobbade fram till 12. Inte för att det gjorde mig något. Red ut en sväng också vilket var väldigt mysigt! Vi blev mest förvånade över att vi blev klara med hela stallet och alla hästar hade varit ut och precis till klockan 12. Det trodde vi aldrig, men grymma är vi! 
Käkade lunch och la mig i sängen och kollade på OTH till 3 då det var Kalle Anka. Somnade i soffan i tre timmar typ... Kollade på the social network och käkade gröt. Kollade på hela Salt också förutom de sista 20 minutrarna när jag lyckades somna igen... Filmen var ändå inte särskilt bra. 
 
Ska iväg och rida Fionn lite senare, först måste jag städa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0