When you look me in the eyes

Hejhejhejhej!!
 
Ännu en dag är till ända och snart slår klockan tolv, jag är glad för jag får sova imorgon och det gör mig lycklig!
Annars har jag varit Ekeby och ridigt på runda ponnyer och skrubbat fågelskit, kan man ha det mycket bättre?
Åkte med Märta till Jönköping tur och retur igår, vilket äventyr alltså! 
Idag red jag Molle efter att jag varit på Ekeby, kände inte att jag hade orken att rida ett pass på honom så vi red ut samma runda som i söndags och idag gick det bättre att flytta undan för skänkeln för denna gång flyttade han faktist!
 
Imorgon blir det ännu en intressant dag då vi har fått jobb med ungdomssektionerna att dela ut flygblad på stan, så roligt har jag fått prevligiet att ha det både imorgon och på lördag, känner mig såå lyckligt lottad!!
 
 

Kommentarer
Postat av: lover.

älskar när du skriver om ridning, du låter så sexxigt ;)

2012-08-02 @ 13:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0