Långt och innehållslöst!

Länge sedan jag skrev här nu!
Men sen senast jag skrev så har skolan börjat igen och det är inte det roligaste.
Alla säger ju att det är bra att börja skolan igen för då blir det ordning på vardagarna och man kommer in i en rutin igen. För mig har det varit tvärtom, har kommit hem runt halv 10 sen vi började skolan...
I tisdags så började ju skolan för min del, vi gick bara till typ 10 eller 11. Vi gick till bilskolan efter vi slutat och anmälde oss till handledar utbildning, på eftermiddagen åkte vi fyra stycken från ungdomssektionerna till strömsholm för det var någon grej om ridsportens framtid som dom tyckte att vi skulle gå på. Kom inte hem förrens runt 10. I går var vi på arosfortet med skolan för dom ville inte ha kvar oss på skolan utan ville att ettorna skulle få vara lite själva. Efter det träffades vi några vänner på stan och fikade, tog bussen hem 21.09... Idag var det en väldigt ovärd dag! Åkte in till skolan ungefär kvart i tolv, var där i en timme, hälsade på alla ettor, sen skulle vi vänta typ 40 minuter innan det var dags för flottracet som inte kändes särskilt värt, så när vi var på väg ner till ån så gick frågade jag min lärare om jag fick ta bussen hem för den stod vid hållplatsen och det fick jag! Var inte hemma särskilt länge innan Märta kom och hämtade mig, vi åkte ut till en hästbutik och kollade på kläder, åkte till Vilsta, jag red ut på Rookite med Rickard. Red sedan lektion på Murphy. Gick inte alls bra... Eller första halvtimmen var jag ganska koncentrerad och det gick hyfsat, sen gick det utför... Kommentaren jag fick av Pia att jag gör för många hjälper samtidigt så hästen vet inte vad jag vill, mitt svar var då att jag vet inte ens själv vad jag vill... Det gör väll allt så mycket bättre, eller??
 
Nu ska jag sova!! Lång dag imorgon... Skirver kanske när jag är i skolan! 
 
En bild på världens bästa! Och så jag... Bilden cpar sig och ville inte vända på sig och jag är för trött för att hålla på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0