Helgen!

Ännu en skol vecka har börjat, som tur var började den väldigt lugnt! 
Eller lungt började den kanske inte, hade idrott och jag har inte varit den som har tränat massor i sommar... Så det var riktigt jobbigt. Hade sen bara en lektion till och slutade sen! Så skönt!
Cyklade och red på Favvis vilket gick väldigt bra faktist! Lite motstridig i början men gav med sig mer och mer och i slutet travade vi på en stor volt med helt långa tyglar och hon sökte sig efter bettet! Duktig tjej!
 
I fredags red jag ut på Rookie, sen åkte jag ut till Albro och red ut på Strumpan med Silje och Saga. Mycket att prata om efter att inte ha träffats på ett bra tag! Somnade sjukt tidigt i soffan, kände att jag behövde det!
I lördags red jag ut på Capoo med Silje, väldigt tidigt!! Åkte hem och målade garaget, inte jätte mycket kvar nu!
I söndags jobbade jag på Ekeby hela dan, det var väldigt lugnt. Hann rida Phinemang på förmiddan vilket gick hyfsat bra! Red Assar efter kvartarna och det gick faktist bra det med! 
 
Det var min helg det! Inte alls social men så skön helg!!
 
Gammal bild på Phinemang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0