Do you really wanna live forever?

Började egentligen skriva på det här inlägget igår, men så fick jag bråttom och hann inte skriva klart så det får bli idag istället!
 
Hade en riktigt grym dag i fredags!!
Började med att rida ut på Strumpan med Camilla och Silje, det är alltid lika trevligt!
Åkte vidare till Ekeby, red Phingemang en stund vilket gick riktigt bra med tanke på att jag inte har ridigt honom på väldigt länge och att han är under igångsättning. Efter det red jag på den fina vita ponnyn Fionn, gick inte alls bra i början, han sprang fort slängde med huvudet och lyssnade inte alls. Men när jag höll på att trava av så kom Linda och hjälpte till då blev han så grymt fin! Tycker verkligen om den ponnyn!!
På kvällen träffades våran gamla klass och hade det mysigt!
 
Igår så var det dags för hajk på Ekeby, först hoppade vi i hagen! Det var väldigt kul och jag red på Fionn. Han fattade inte riktigt det där med att man skulle bli het som dom andra ponnyerna men han var fin ändå!
Sen åkte vi hem till Pia och käkade hamburgare och satt och pratade hela kvällen! Det var väldigt trevligt det med!
Sov i tält inatt och det var väll inte det skönaste, det var fuktigt, kallt och hårt.
Hoppade i hagen idag med, han var lika duktig och vissa språng blev riktigt bra! Andra vet jag inte riktigt vad som hände...
 
Fina ponnyn! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0