daddy i’ve fallen for a monster

Händer mycket i mitt liv, men vet inte om så mycket är värt att nämna här. Det känns väldigt bra just nu iallafall!
 
Har ridit på vilsta hela veckan, har varit mysigt. Imorgon ska jag åka till ekeby, tänkte skriva att det var länge sedan jag var där men kom på att det var i fredags så det var ju inte alls länge hehe. På fredag ska jag träffa gamla klassen och det kommer bli väldigt trevligt! Har saknat dom mycket!! 
Lördag och söndag blir det hajk för min del, hoppas det slutar regna nu och så kan det börja på söndag eftermiddag igen för då blir jag mer än lycklig!! 
Och på måndag väntas det en 5 timmar lång tågfärd med världens bästa ner till kalmar och sen vidar till öland för att vara där sista veckan av sommarlovet. Det svider lite i hjärtat att skriva sista veckan av sommarlovet, men jag tror inte jag har insett att det är tillbaka till verkligeheten snart, ska bli skönt att komma tillbaka till rutinerna och det men verkligen inte skolan. Men jag har ju redan en sak att se fram emot, hihi!!
 
Vi har köpt en ny bil idag också, riktigt snygg faktist! En mörkgrå audi a3! Ser fint ut!
 
Helt sjukt onödigt vetande om jag ska vara ärlig men det är ingen som tvingar er att läsa!
Så puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0