Jag tror att du tvivlar!

Måste verkligen skriva klart min uppsats idag... Ska vara klar med den imorgon och jag har knappt skrivit klart halva! Toppen Maya!
Men hur kan amerikanerna ha så jävla konstigt valsystem?! Fattar inget med elektorröster, kandidater och partikonvent?! Kan dom inte bara ha ett enkelt val där folket röstar på den som de vill ha som president? Skulle bli så mycket enklare för mig!
Aja slut tjatat om plugg nu! Red Molle igår, hade kunnat gått bättre och jag var smart nog att rida ute där det hade regnat reält dagarna innan... Men jag kände att det inte skulle gå så bra om jag red inne bland alla andra.. Pluset var ju att jag fick vara helt själv på banan. Men iallafall han var grymt stark, och jag kände att jag red riktigt dåligt... Man har väll såna dagar med tyvärr :( Nu ska han vaccineras på tisdag så han får vila några dagar. För min del blir det tävling på söndag! Redan grymt taggad!
Ska nu återgå till mitt otroliga försök till att förstå och förhoppningsvis fattar jag, annars skriver jag något som låter bra men som jag inte har någon aning om :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0