Inte jätte taggad

Jag suger på det här med att plugga... ska egentligen lämna in en uppsats imorgon men som tur var har vi fått lite mer tid! Annars hade jag varit riktigt körd! Har bara skrivit rubrikerna ungefär...
Har matte kompletering som jag ska göra på onsdag och det kan ju vara bra att plugga på det!
Och några kompleteringar... jag som intalar mig att vi knappt har något alls.
Det tragiska med att jag inte gör det är att jag inte gör något vettigare under tiden... Illa!!
Måste börja ta tag i mig själv nu! Det är ju trots allt bara 52 dagar kvar innan sommarlovet!!
Mycket som ska göras innan det!!
Börjar tagga sommarlov och saknar min underbara klass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0