Whoa I got him where I want him now!

Har verkligen varit konstigt väder idag.. Ena stunden regnade det, sen var det soligt igen, sen började det regna på ett ställe men inte på andra sen så sken solen och det spöregnade?! Inte lätt att förstå...
Det var iallafall uppehåll nästan hela tiden när jag red!
Hur det gick att rida då, inte toppen bra... Red utan sporrar och han var inte så känslig utan, men vi kämpade på och när vi travade av så ökade han riktigt fint och var verkligen framme för skänkeln! Härligt! Så jag är ändå hyfsat nöjd, är ju trots allt bara andra gången jag rider honom.
Imorgon är det skolan som vanligt, efter det ska jag skriva en hel jävla uppsats... Aja får skylla mig själv som inte har gjort det tidigare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0