I know your pain is the same

Fan hatar när man varit inloggad på bloggen en stund och sen bestämmer sig för att skriva ett inlägg och man ska publicera det så kommer man tillbaka till blogg.se's startsida och inlägget man skrivit har bara försvunnit....
Har iallafall varit en bra dag!
Trots att jag började med att försova mig... Men mamma skjussade mig så jag kom ungefär i tid!
Startade dagen med idrott, antinge distanslöpning eller intervaller. Blev distanslöpning för mig, 5km. Sprang faktist hela tiden! Är lite små stolt över mig själv.
Sen var det nationellt svenska prov, kändes bra. Var hemma hyfsat tidigt också.
Ligger nu och kollar på hästannonser, hehe...
Hittade perfekta häste, blev lite förälskad sådär...
Så om någon har lust att hosta upp cirka 100 000 och ge till mig skulle jag bli mer än glad! Bara så ni vet (a)
Ska snart börja tagga ridning, ska först kolla på nått avsnitt av Scrubs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0