Hästar, hästar och ännu mera hästar!

Aldeless för länge sen jag skrev nu...
Och inte kan jag skriva heller, skriver helt fel?!
Men iallafall i torsdags så hoppade vi på utebanan, roligt värre och Booster var pigg och det gick hyfsat iallafall. Red sen på kvällen på Booster igen, gick inte jätte bra då...
I fredags jobbade jag hela dagen, väldigt hektisk dag då jag åt lunch på en kvart och åkte till vilsta vid ett för att hoppa igen men denna gång på Junior, hade ingen bra känsla men Joanna tyckte det gick bra. Efter det var det direkt tillbaka till Ekeby för att mocka och fixa. Red på Fabian som gick hyfsat. Jobbade i går med. Var lugnare då och jag red Phinemang som inte gick så jätte bra, fick hjälp av Pia och på den kvarten blev jag helt slut... Förstår inte hur det kan vara så svårt?
Idag red jag på Molle, har aldrig ridit på honom tidigare och hans ägare sa att han var lite seg och svårriden. Bara för det var han väldigt pigg och det gick verkligen över förväntan, det var inte perfekt men vad kan man förvänta sig när det är första gången. Var helt slut efter det passet, mycket häst kan man säga att det var! Ska rida honom någon gång i veckan ska bli riktigt kul!
Det blev mycket häst i detta inlägg... Men det har typ bara varit hästar de senaste dagarna!
Ska krypa ner i min sköna säng och kolla på Pritty little liars nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0