åttondeseptembertjugohundraelva!

Äntligen fredag imorgon! Önskar att jag kunde säga att det ska bli så skönt med helg men det blir inte så mycket helg för min del... Det är hopptävlingar på Vilsta så ska jobba som funktionär, börjar 8.30 både lördag och söndag och jobbar hela dagen...
Dagen idag var väll okej, ingen special idrott imorse efter som rektorn skulle snacka med oss om hur det skulle bli om man ville utöva sin egna idrott.. Ser inte jätte lovande ut :(
Sen lunch och hål timme!
Sen till det hemska... matte i 3 timmar!!
Trodde nästan jag skulle avlida! Inte kul någonstans, och inte blir det så mycket bättre av att man inte fattar något efter första lektionen och bara hann göra 1 uppgift... Det här kan ju inte sluta bra...
Ridningen var desto bättre, idag var det skänkelvikningar på schemat! Junior var väldigt duktig och det kändes faktist väldigt bra!! Min sits kanske äntligen börjar bli bättre?! Man kan ju alltid hoppas!

Bild från hajken med klassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0