What should I do whitout you?

När jag tänker tillbaka på dagen så inser jag hur jävla bra den har varit!
Har träffat många av mina underbara vänner! Och jag har verkligen världens bästa vänner!
Vad skulle jag göra utan dom lixom?!

Allt kanske börjar bli bättre nu?
Idrotten imorse gick bra men det var lite krongligt men det kändes! Mentors passet gjorde vi typ inget på... Historian skulle vi börja skriva en uppsats... satt i tre timmar och skrev en mening... Hehe!
Sen gå till sjukhuset för jag missade bussen med 2 minuter...
Tog spruta och allt det, sen ta bussen. Väl hemma käkade jag lite, sen skjussade mamma ut mig till ekeby för EKUS möte vilket gick väldigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0